Handelsbetingelser for Brilleklap

Brilleklap
Turkisvej 17
8700 Horsens
TLF: 24455020
CVR: 43118331

Betaling
Brilleklap modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Brilleklap benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Brilleklap’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering
Leveringstiden for din ordre er 2-7 dage.

Brilleklap afsender varer med følgende: PostNord – Quickpost

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail kontakt@brilleklap.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Brilleklap at vurdere varens stand.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Brilleklap i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Brilleklap dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Brilleklap
Turkisvej 17
8700 Horsens
TLF: 24455020

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.